Wednesday 22 June 2011

My Definition of Two Is Better Than One

Walaupun aku tak suka Taylor Swift, tapi sebab lagu ni meaning dia sangat bermakna, maka aku suka tajuk lagu ni. Tajuk je tau. Lagu dia biasa2 je. Tapi tajuk dia sangat meaningful bagi aku. Unana. Somehow, different people give different interpretation to the title's meaning of "Two Is Better Than One" dendangan Budak2 Lelaki Suka Budak2 Perempuan berduet dengan Tukang Jahit Burung Layang2. Let's baca their answer shall we?



Soalan:
"Apa yang hangpa paham dengan tajuk lagu "Two Is Better Than One"?"


Jawapan:


Lelaki A: "Gwa rasa la kan. Maknanya, kalau da menang race tu, minah rempit tu jangan la makan sorang2 beb. Share la dengan geng. Dua laki lagi layan dari sorang ja"


Lelaki B: "Bagi I, kalau nak skandal tu, sorang2 tak playa la bro. Kurang2 ada lagi sorang. U feel me bro?"


Perempuan A: "Saya tahu saya skandal kedua Lelaki A ni tapi saya pun pasang lagi sorang sugar daddy. So uols, dua sugar daddy lagi nice dari sorang je uols, ye tak?"


Khunsa Z: "I ada dua2. Harusla better than one. Duhhhhhh!"


Macam2 pendapat orang. Walau bagaimanapun, setelah panjang aku membebel di atas, pada aku ada satu je makna yang ada dalam tajuk lagu tu. It's obvious actually. Yeah. Nuffsaid. The picture below tells it all #kenyit





Tak paham? Kami je paham cukup la. Problem?


P/S: Hidup ni kena taching kadang2. Bak kata seseorang, aku ni EXPRESSIVE katanya. Me iz okay

4 comments:

MarsMaseira said...

I truly understand what u r talking about. HAHA. good luckss frennn! nnt ajak lepak skali jumpe Jgirls pulak :)

d' Mekdy said...

yeay! thanks masz! :)
thanks sbb memahami juge ;) alaaa. jum la lepak dulu. boleh aku xoxo pasal ni. then baru bwk jumpa . ekekeke ;p

sayaatokmalaya said...

wowww!!patotlaaa..bru la aku paham ape yg dituit2 smlm..lol.
jom taching2.jajaja.nice one dude!

d' Mekdy said...

eh? apa yg dituit2 tu? hahaha. aku mmg taching bro. cuma bile perlu je la. hihihi. thanks dewd! u nice oso :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...