Friday 24 June 2011

Ini dmekdy

Asalnya aku buat blog sebab nak elak spam timeline Twitter. Tapi sekarang, timeline pun aku spam, dan makin mengganas. Mungkin sejak aku dah berubah jadi orang yang tak kasi senggama (don't give a fuck). Maka, I couldn't care less. Jangan risau, kehidupan aku IRL (in real life) lebih menarik dari online. Cuma, online banking masih menjadi obsesi aku. Tak menarik pun pergi bank kamu tahu. Beratur, troll orang beratur nak cucuk duit, ambil nombor giliran, dan sebagainya.


Amios Adigos!

2 comments:

@taufiqhelios said...

dah..kalau nk cash kena g bank gak kan..lala~ mamak terima debit or kdt card ke..hehe :)

d' Mekdy said...

aku slalu tunggu kat lorong2 yg kurang pencahayaan dan tunggu mangsa je sambil pegang pisau palsu. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...